Google Analytics a další nástroje pro vyhodnocování sociálních sítí

Zaměříme se na to, jak vyždímat z Facebook a Instagram kampaní co nejvíce rybiček, aby zbylo hodně pro žraloky. Bude to hodně o číslech, číslech a zase jenom číslech.

O akci

O analytice sociálních sítí Facebook a Instagram promluví žralok na slovo vzatý Daniel Šilha ze Socialsharks.
Internetová analytika je dnes postavená převážně na Google Analytics. Pokud se však chcete ponořit více do hlubin analytiky sociálních sítí, musíte znát správné postupy a další nástroje.
Daniel rozebere různé typy kampaní, a jaký by měl být jejich účel. Správný účel kampaně je zárukou úspěšné kampaně. Jsou s tím spojené i specifické metriky, které je u nich potřeba sledovat.
Bude se mluvit o cílení facebookových kampaní. O tom, jak vytvářet cílové skupiny pro kampaně a jak analyzovat FB kampaně pro zlepšení cílení.
V Google Analytics Dan ukáže, jak dohledat výsledky kampaní na sociálních sítích, a jak používat UTM parametry.
Téma je hodně obsáhlé a bude na co se těšit.


Organizuje
Organizátoři

Jiří Procházka

Markéta Čonková

Sledujte akci