Jan Řezáč: Uživatelský výzkum

Od Steva Jobse až po Focus Groups

O akci

Téma: Uživatelský výzkum: Nejpodceňovanější a nejobávanější část byznysu, marketingu, designu.


Půjdeme od Steva Jobse až po Focus Groups.
(https://cs.wikipedia.org/wiki/Focus_groups)


Kdo je Mgr. Jan Řezáč:
Mezi jeho významné klienty patří značky:
LASVIT, Plzeňský Prazdroj, Město Brno, LG, ČTK, Komora daňových poradců, MasarykovaUniverzita, VUT Brno, Medicom Clinic, LECTURA, K2 atmitec, ComAp, HARTMANN, knihy Dobrovský, Marketing Festival a další.


Konzultant webů, bořitel mýtů, pán tweetů a autor knihy Web ostrý jako břitva (2014). (https://www.houseofrezac.com/kniha)
O návrhu webu školí, přednáší a připravuje i video kurz. Když si Jan uvědomil, že sám osvětu českých webdesignérů nezvládne, založil svůj vlastní webový rod House of Řezáč.


Vstup zdarma!
Registrace je z "kapacitních důvodů nutná", vyplňte prosím tento formulář: ➡️ ➡️ ➡️ https://goo.gl/forms/oXQkLReSWSw8aAvB3
(Děkujeme za sdílení)
A dej taky like 👍 stránce Google Business Group Brno a dozvíš se příště včas o dalších zajímavých akcích pro Tebe. ✌
Pořadatelé:
https://gug.cz/chapter/gbg-brno
https://www.houseofrezac.com
https://pef.mendelu.cz


Organizuje
Organizátoři

Ramon Mutyaba

Sledujte akci